2013. augusztus 15., csütörtök

2. fejezet

2013.09.03. Kedd

Reggel ahogy felkeltem az volt az első dolog, hogy áthúzom a mai napot a naptáron. 18 nap a maival és szabadulhatok. Mivel hajnalok hajnalán nincs fent senki. Mivel én lent vagyok, ők meg fent az emelten. Nem kelnek fel. Szép kényelmesen lezuhanyoztam, majd fel vettem egy egyszerű ruhát. Mivel még volt rengeted időm. Csináltam magamnak egy szendvicset és annak a társaságában ültem le a titkos gépem elé. Teljesen bele feledkeztem a monitorba. Nem érzékeltem az időt. Csak élveztem.
- Kelj fel. - dörömbölt valaki az ajtómon.
- Jó. - mentettem és csuktam a gépet.
Becsúsztattam a táskámba és irány az iskola.
- Ettél? - kérdezte anya miközben elhaladtam a konyha ajtó mellett.
- Igen. Megyek, mert elkések.
- Jó. Este nem leszünk itthon apáddal.
- Rendben.
- Kinél alszol este?
- Nem maradhatnák egyedül.
- Nem.
- Jó akkor majd az egyik osztálytársamnál.
- Jó. Szia. - zárta le a beszélgetést.
Magamra kaptam egy bőrdzsekit, majd beleléptem a cipőmbe. Az udvaron Molly üdvözölt. Adtam neki enni, majd felszálltam a biciklimre és irány a törzshelyem.
- Jó reggelt. - köszöntem miközben beléptem.
- Neked is Zoe. - mosolygott Ian.
- Milyen napod volt tegnap?
- Ne is mond. Az újság írok ellepték, mert valaki azt mondta nekik, hogy valami író itt van. Alig fértek be. - öntött nekem kávét.
- Mit mondtak milyen író? - kevergettem a kávét.
- Valami Stella.
- Stella Malow. - fejeztem be az italom hűtését.
- Igen. Mit csinált, hogy ennyire mászkálnak utána? - öntött egy másiknak.
- Valami könyvet nem hozott. De még a híradó is róla beszél. Valamit tudhat.
- Nem olvastam egy könyvét sem. Mennyit írt?
- Két trilógiát. Meg van még neki ez aminek az utolsó része nincs megírva.
- Remélem hamar hozza az könyvet, mert még egy ilyet nem tudnák elviselni.
- Én is. - sóhajtottam fel - Segítsek?
- Nem kell iskolába menned? - húzta fel a szemöldökét.
- Kellene, de nem megyek. Beszéltem a tanárokkal, hogy nem megyek be ne írjanak be.
- Meg fogják csinálni.
- Igen. Mivel mindegyik titkol valamit. Például az angol tanárom megcsalta az asszonyát a matekkel. Meg a biosz tanár terhes, csak nem mondta senkinek sem.
- Honnan tudod ezeket? - adott nekem egy rongyot.
- Szeretek nyomózni. Főleg, hogy kizárnak otthonról, mert egyedül nem lehetek otthon, mert tönkre tenném a házat.
- Megint mennek el?
- Igen. - kezdtem neki a pult letörlésének.
- Most mit mondtál nekik, hol leszel este?
- Azt, hogy osztálytársánál alszok.
- Tudod nagyon jól, hogy mi szívesen látunk.
- Tudom.
- Akkor ma van jelenésed valahol.
- Igen, de ott nem végzek hajnali egynél hamarabb. Majd megoldom.
- Hogy?
- Nyugi. Nem mindig nálatok rontom a levegőt.
- Akkor hol?
- Hotel.
- Nem tudom, hogy hol dolgozol, de ha van üres hely akkor szólj.
- Rendben. - bólintottam.
Egész délelőtt segítettem neki. Délben megjött Soffy aki velünk együtt ebédelt. Délután segítettem elpakolni, majd beálltam mosogatni. Amikor végeztem elmentem kivenni egy szobát és mentem is a találkozómra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése