2013. augusztus 2., péntek

Prológus

2013.09.01. Vasárnap

Dog  | via Facebook
Írónő és kedvence
- A híres író cserben hagyta az olvasóit. Stella Malow a megígért könyvet nem hozta. Késik a sokak által kedvelt trilógia utolsó, befejező része. Még a szerkesztőség sem tud az író nőnkről semmit. Idáig is homály fedte, hogy ki is a titkos írónő. Annyit tudunk róla, hogy van egy kutyája. Ezt is csak a borító belsejében lévő képről tudjuk. Kiadó sőt az olvasok is keresik a titkos művészt. Reméljük hamar jelentkezik.
- Már megint erről a nőről van szó? - nyavalyogtam.
- Adam, fogd be. - szólt rám anya.
- De már végig mondták, betették 10 percre a képet, de én éhes vagyok.
- Ott a hűtő tudsz csinálni magadnak kaját.
- Köszi anya. - hagytam ott.
Elegem van ebből a nőszemélyből. Késik, fél Amerika róla beszél, mert hűde nagyon jól ír. Jó mondjuk el ismerem, hogy az egyik túl fűtött szex jelenet még engem is megfogott. Főleg a helyszín, egyedi. Nem hiszem, hogy minden ember a boncterembe csinálja. Bár mondjuk a rendőrök.
Csináltam magamnak egy szendvicset, majd megindultam fölfelé.
- Hova mész?
- Szobámba. - mondtam két falat között.
- A konyha azért van, hogy ott egyél.
Benyomtam a számba a szendvicset, majd felmentem a szobámba. Ha én fent akarok lenni, akkor fent is leszek.
- Feküdj le időbe holnap iskola. - kopogott be anya.
- Mi? - ugrottam egyet.
- Jól hallottad. Ha nem hiszed nézd meg a naptáradat.
Fél szemmel néztem és fájt az igazság. Holnaptól kezdődik a pokol. NE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése