2014. február 12., szerda

18. fejezet

.:: Adam szemszöge ::.
Augusztus 15. Péntek

Idegesen nyomkodtam a telefont. Nem tudom, hogy mi tévő legye.
- Adam. - szorította meg anya a vállam. - Jól hallottam?
- Igen.
Összeestem a padlón a telefon kicsúszott a kezemből. Nem értetem, hogy miért csinálta. Nem volt egyetlen egy utaló jel, hogy elege volt az életből. A pólómmal törölgettem a szemem. Neki döntöttem a hátam a kanapénak, és próbáltam értelmet keresni.
Folyamatos zaklatások a kiadójától, hogy írja a könyveket.
Rajongók dedikálást akartak.
Meg akarták ismerni az igazi arcát.
Richard és Iza.

ˇ~ Négy Nap Múlva ~ˇ

Viszonylag megnyugodtam. Még mindig élő hulla módjára mászkáló, de pár falat le megy a torkomon.
Ma határoztam el, hogy végre kikacsolom egy kicsit az agyam. Bekapcsoltam a gépet, majd vártam, hogy életre kelljen. Ahogy felugrott az internet, azonnal az e-mailre kattintottam.
Címzett: Adam
Feladó: Zoe.
Cím: FONTOS!!!
dátum: 2014. Augusztus 15
Kedves Adam
Voltam nálatok, hogy megmondjam neked, hogy ne higgy a híreknek, mert hazudnak. Minden arra megy ki, hogy kilépjek az írói világból. Szólni akartam, hogy hova megyek, de nem találtalak othon.
Megviselt a szakítás, még midig. Az amiket a fejemhez vágott, még mindig fájnak. Folyamatosan a mondatokat hallom viszont a fülembe.
Telefonom folyamatosan csörög, hogy írjak.
Elegem lett, így elmegyek egy kis időre.
Itt megtalálsz máshol nem.
~Z

Ahogy elolvastam a levelet melegebb éghajlatra küldtem az anyját és őt is. Még poénnak is rossz amit velem csinált most.
Asszem lesz mit megbeszélnünk, ha haza tolja a seggét.

1 megjegyzés: