2014. február 1., szombat

15. fejezet

.:: Adam szemszöge ::.
Június 16. hétfő

Zoe megpróbált megszökni, de mikor felkaptam a vállamra és úgy vittem vissza fel.
- Tegyél le. - ütögette a hátam.
- Soha. - léptem be a szobámba, majd visszatettem az ágyra, majd neki támaszkodtam az ajtónak.
- Utállak, miattad szakítottam. - fordult el tőlem.
- Mond el, hogy miért és haza mehetsz.
- Hazug dög vagy. - vágta hozzám a párnát.
- Miért? - dobtam el az egyik sarokba.
- Itt hitegettél, hogy jelentek neked valamit.
- Mert igaz is.
- Akkor miért látom azt, hogy miután elmentem jött ide valaki. Fényképpel is bizonyíthatom.
- Itthon sem voltam. - emeltem fel védekezően a kezem.
- Még jobb te mentél ahhoz a kurvához.
- Nincs semmilyen kurva a képbe. Egyetlen egyszer sem hazudtam neked. - túrtam bele idegesen a hajamba.
- Hirtelen a semmiből velem foglalkoztál, még Richard-dal is össze vesztél.
- Mert szeretlek, de te nem veszed észre.
- Igen? Te meg azt nem veszed észre, hogy én is szeretlek.
Szemben álltunk egymással. Szaggatottan vette a levegőt. Figyeltem az arcát, már nyomat sem volt annak, hogy sírt. Még egy kicsit csillogott a szeme, de nem a könnyektől. Az arcáról semmit nem lehetett leolvasni. Váratlan pillanatban nekem dőlt, mire szorosan karjaimba zártam. A fejét mellkasomba fúrta bele én meg figyeltem az apró segítőmet. Várhattam volna akkor sem alakult volna ennél jobban.
- Senki nem volt nálam. Senkivel nem foglalkoztam, csak vele.
- Akkor miért kaptam egy képet amin kinyitod az ajtót és megcsókolsz egy szőkét?
- Megnézhetem?
Vonakodva adta oda a telefonját, én meg megnéztem a képet. Kb. három éve lehetett szőke csajom. Barnákat preferálom.
- Több mint három éves, és azt is tudom, hogy ki küldte.
- Ki? - emelte rám a tekintetét.
- Richard-nak van meg ez a kép. Szóval vagy ő vagy a csaja.
- Iza. - motyogta.
- Nem tudhatod. - csókoltam bele a hajába.
- Most már haza mehetek? - lépett el tőlem.
- Los Angeles éjfélkor veszélyes. Szóval sajnálom, de meg kell szegnem a szavam.
- Te szemét senkiházi. - kezdett le verni egy párnával.
Nevettem a szitkozódásán. Tudom, hogy megbocsátott. 
- Elfáradtál már? - fogtam meg a kezét.
- Nem, hazug.
- Jó ebben igazad van, de csak ebben. - mutattam fel az ujjam.
- Utállak. - fonta össze a kezét a melle alatt.
- Dehogy utálsz. - szorítottam magamhoz.
- De ilyenkor igen.
- De amúgy nem. Sőt szeretsz. - kacsintottam - Most már az enyém vagy. Soha nem engedlek el.
- Nem vagyok tárgy, hogy birtokol. - morogta.
- Nem te megfizethetetlen vagy és csak az enyém. - löktem arrébb a haját - Legyél a barátnőm. - suttogtam a fülébe, majd végig csókoltam a válla vonalán - Kérlek. - nyöszörögtem, majd a derekára csúsztattam a kezem és még közelebb húztam magamhoz - Bármit meg adok egyetlen aprócska szóért.

1 megjegyzés:

  1. Jaaaaaj, de cuki! :3 Imadom! :3
    Szemet allatok! Ki volt az aki ezt a kepet kuldte?! >:(
    Siess a kovivel!! Legysziiii! :3
    puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés