2014. január 28., kedd

14. fejezet

.:: Adam szemszöge ::.
Június 15. vasárnap

Már este felé járt, mire haza értem. Az út közben voltam a fiúknál. Ott csak Tv előtt FIFA-ztunk.
- Már azt hittem, hogy haza sem jössz. - fogadott anya az ajtóba.
- Voltam a többieknél, mert Zoe kitette a szűrőm.
- Nem csodálom. - akart elmenni.
- Mi az, hogy nem csodálod? - akadtam ki.
- Tudom, hogy nincs annyi eszed, de azt a keveset használd egy kicsit, de ne csak arra, hogy mit kellene enni, de...
- Most azt mondtad, hogy hülye vagyok? - tátottam el a számat.
- Nem, hanem te saját magad. - veregette meg a vállam.
- De nem értem mi közi van ahhoz, hogy Zoe kitett.
- Nem olyan rég, szinte sírtál a vállamon, hogy nem vesz észre, mert barátja van.
- Igen és? - ráncoltam a homlokom.
- Reménytelen vagy. - legyintettem majd ott hagyott.
Ráncoltam a szemöldököm majd megvontam a vállam.
- Elmentem.
- Nem tudsz itthon ülni a seggeden?
- Nem. - léptem le a cipőmbe.
- Hova mész egyáltalán?
- Csak sétálni. - vontam meg a vállam.
- Próbálj meg még ma haza érni.
- Jó. - csuktam be az ajtót.
Felhúztam a kapucnimat a fejemre, majd irány nélkül megindultam. Hirtelen felkaptam a fejem mikor hallottam, hogy valaki szipog. Vissza fordultam és megláttam egy ismerős alakot.
- Molly. - szóltam neki, mire visszafordult, majd farok csóválva oda jött mellém. Odaült mellém, megvakartam a fejét. Oda sétáltam a gazdájához, majd szorosan magamhoz öleltem. Ütögette a mellkason, de engedjem el. Nem foglalkoztam vele a derekánál fogva egy kicsit meg emeltem, majd kis lépésekkel megindultam haza. Molly jött mellettünk. Az út felénél fel adta az ütögetés inkább csak a nyakamba szipogott.
Otthon a lábammal kopogtam, mire anya először vörös fejjel nyitott ajtót, majd mikor meglátott nem szólt semmit. 
- Kutya kint marad. - mutatott a lábam mellett ülő jószágra.
- Szobatiszta. - léptem be mellettem meg azonnal belógott.
Felmentünk a szobámba, majd leültettem az ágyra, én meg elé guggoltam.
- Mi a baj? - fogtam meg a kezét.
- Utállak. - mondta könnyes szemmel.
Megdöbbentem, ahogy mondta. Szíven ütött a szava.
- Miért? - suttogtam.
- Hazudtál nekem. - vette ki a kezét az enyém közöl.
- Soha nem hazudtam neked.
- Már nem tudom, kinek higgyek.
- Nekem. - fogtam meg a kezét újra, de most is kihúzta - Kérlek. - könyörögtem neki.
Megrázta a fejét, majd fel állt és megindult az ajtó felé.
- Nem tudom mit vétettem, de nem foglak ilyen állapotban magadra hagyni.
- Nem maradok. - fonta össze a kezét a mellkasa előtt.
- Akkor megyek veled. - álltam az útjába.
- Egyedül szeretnék lenni.
- Jó, itt a szobám. - mutattam rá - Én kimegyek, majd ha akarsz valamit akkor szólsz.
Megfogtam magam és kimentem.

1 megjegyzés:

  1. ?? Mostmi van? :O Biztos Mason mondott valamit Zoe-nak Adamr-rol, amikor nmegtudta, hogy miert akar vele szakitani. Jujj! Siess a koviveeel!!!

    VálaszTörlés