2014. január 6., hétfő

9. fejezet

2013. november. 29.

Teljesen be pánikholtam. Ma van a szalagavató, de én késésben vagyok. Mint a villám úgy rohantam ki, majd bele ütköztem kettő vitatkozó emberkébe.
- Sziasztok. - vágtam közéjük.
Adtam Mason-nak egy gyorsa csókot és már mentem is tovább.
- Hova mész? - kiabálták utánam.
- Ma van a szalagavató! Az iskola meg nem arra van. - kiabált Adam.
- Csak el kell mennem valahova.
Kinyitottam a garázst ajtót, majd beszálltam a kocsiba.
- Hova mész. Próba lesz. 
- Tudom beszéltem Endre-vel, de most megyek, mert késésben vagyok.
- Szia. - törődött bele Mason, majd lassan elsétált.
- Akkor veled megyek. - ült be az anyós ülésre.
- Ha már itt vagy vegyem hasznodat. - dobtam neki a kulcsot.
Cseréltünk helyet, majd hátra nyúltam és elővettem a táskám. Lehajtottam a tükröt.
- Hova vigyelek.
- Bulgar street 50. - oda fordultam a törökhöz, majd elővettem a smink cuccom.
Megcsináltam a sminkem, majd a  kesztyű tartóból elővettem egy nagy köteg papírt. Meggyőződtem róla még egyszer, hogy nem fognak felismerni, majd vettem egy mély levegőt.
- Megérkeztünk. - törte meg szokásomat. 
- Négy perc és jövök, a motort ne kapcsold le.
- Értettem hölgyem.
Kiszálltam a kocsiból, majd a hajamat becsavartam a kalapom alá.
- Stella. - örült meg a recepciós.
- Sam örülök neked, de Amanda fent van?
- Már vár.
- Köszi.
Beszálltam a liftbe, majd a legfelső emeleti gombot nyomtam meg. Ahogy kinyílt a lift ajtó szembe találtam magam Amanda irodájával. Kopogás nélkül nyitottam be.
- Stella. - kelt fel az asztaltól, majd megölelt.
- Hoztam. - vettem elő a táskámból a papír köteget. Majd ledobtam az asztalra.
- Röviden?
- Angyal sors. Trilógia. Egy lány ki szerelmes volt meghalt, de nem is akárhogy. A vőlegénye megölte, mert csak a pénze kellet. Ez mind a középkorban történt. Majd a jelenbe angyal lesz és vigyázni kell egy drogos pasira. Pasi nem tudja, hogy csak drogos elméje jeleníti meg az angyalt vagy tényleg ott van. Majd jönnek a gyilkolások és a nem várt csavarok.
- Ez az egész?
- Nem csak az első.
- Mikor jön a többi?
- Nem tudom valamikor, van más dolgom is, de ha nem haragszol akkor én elmegyek.
- Majd hívlak. Szia.
- Szia. - intettem és mr léptem is be a liftbe.
Gyorsan kiszálltam a liftből, majd felvettem egy szemüveget és gyorsan szedtem a lábam. Néhányan oda fordultak, de én gyorsabb voltam.
- Mehetünk. - ültem be.
- Igen is, irány az iskola.
- Nem előbb a szabóhoz.
- Jó, utca ház szám?
- Robin road 50.
- Azonnal asszonyom.
Levettem a kalapot, meg a szemüveget, majd elő kerestem a smink lemosót és megszabadítottam maga a viszkető szépség szertől.
Ahogy meg érkeztünk, már szálltam is ki ott gyorsan felvettem a ruhámat, kifizettem. Felakasztottam hátra, majd vissza ültem előre.
- Hova?
- Már így is lekéstük a szalagtűző próbát szóval csak a keringőre kell bemennünk.
- Akkor?
- Ha akarsz akkor mehetünk kávézni.
- Benne vagyok.
- Tudod, hol a törzshelyem?
- Igen.
- Akkor irány oda, és én fizetek.
- Dehogy, nem hagyom.
- Ez a legkevesebb, ha már te voltál a sofőröm.
- Hidd el jobb mint a hisztis lányokat hallgatni, mert nem áll a ruhája mint gondolta.
- Köszi.
- Nem rád értettem, te azért hisztizel, mert nincs ruhád, de az jogos.
- Milyen kedves. - forgattam meg a szemem.
- Ugye. - nyomta meg a gázpedált.
Ahogy megérkeztünk, már Ian csinálta is nekem a forró csokit. Hát igen ez van akkor amikor reggel panaszkodsz, hogy semmi nem akar össze jönni, 
- Helló. - ültem le.
- Nem iskolába kellene lenned?
- De. - vontam meg a vállam.
- Mit hozhatok neked? - fordult Adam felé.
- Egy expresszó kávét.
Megkaptuk az italunkat, majd felmentünk a teraszra.
- Nem is tudtam, hogy van ilyen része a kávézónak.
- Nincs is, ez az én helyem. Ide csak én jövök fel.
- Milyen kiváltságos vagy.
- Köszönöm. Megtette a sok mosogatás az árát.
- Mosogatás?
- Igen. Ian-nak szoktam segíteni.
- Értem. - bólintott.

Beszálltunk a kocsiba, de a nevetést nem hagytuk abba.
- Ez volt idáig a legjobb próba. - törölte a szemét.
- Igen, jó volt. - fogta a hasam.
- Nem minden nap látom, hogy az osztály főnők leesik a létráról egy tujába.
- Szerintem senki.
- Ezért megérte késni.
- Persze kaptunk egy szaktanárit.
- Ugyan legyintett.
Haza vitt, majd én mentem a fodrászhoz, meg a sminkeshez.
A szalagavató meg a tánc is jól sikerült, főleg az utána lévő buli. Nem is olyan szörnyű az osztályom.

1 megjegyzés: