2014. január 17., péntek

12. fejezet

.:: Adam szemszöge ::.
június. 14. szombat.

Szörnyű fejfájásra ébredtem. Amikor kinyitottam a szemem, nem láttam rendesen. Kellett pár perc, hogy hozzá szokjak a fényhez.
Amikor kitisztult a látásom egy csupasz hátat pillantottam meg. A kezem a derekán pihent. Mikor el akartam venni halkan felmorgott, mire vissza tettem.
- Itt meg mi történt? - jött be anya - Adam elengedtelek bulizni, de az egyezség úgy szólt, hogy nem hozol fel semmilyen kurvát a házamba.
- Tudom.
- Ki ez itt egyáltalán. - hála istennek nem kiabált, csak suttogott, így nem keltett fel a titkos éjszakai partnerem.
- Nem tudom. - sóhajtottam, majd felvettem a földről a nadrágom és megkerestem a telefonom.
Megnéztem, hogy mennyi az idő. Már dél is elmúlt.
- Mi az, hogy nem tudod, hogy ki?
- Részeg voltam jó, de nem tennéd meg az a szívességet, hogy nem kiabálsz. Széthasad a fejem, meg felébreszted.
- Ahogy fel ébred azonnal húzzon el innen. - vágta be az ajtót.
Ahogy a telefonomra néztem eszembe jutott, hogy Zoe-val mentem. Fogalmam sincs, hogy hol lehet. Azonnal kikerestem a számát, és rányomtam a hívás gombra.
Meglepődtem amikor a székre akasztott táskából halottam a csengő hangját.
- Mi a fasz? - akadtam ki, majd oda fordultam, hogy közelebbről is megnézzem az esti hancúr társamat.
Hanyatt dőltem az ágyon, mire Zoe a mellkasomra feküdt. Óvatosan át öleltem a derekát, majd próbáltam emlékezni. Szinte lehetetlennek tűnt.
- Felkeltetted már? - jött be anya. 
- Nem, de menj ki. - hessegettem a kezemmel, mire rosszallóan rám nézet, majd hangosan bevágta maga után az ajtót.
Zoe kinyújtotta a kezét, majd fel ült. Mikor tudatosult benne, hogy nincs rajt ruha azonnal mag elé kapta a takarót, így most rajtam nem volt semmi. Amilyen gyorsan csak tudtam egy párnát tettem a büszkeségemre, majd vártam a halálomat. Látom a szemeim előtt, hogy Zoe ki fog herélni mikor megtudja, hogy velem feküdt le. De talán a legrosszabb, hogy nem emlékszek rá. Pedig az soha nem akartam elfelejteni.
- Nem hiszem el, ez csak valami rossz vicc. - hallottam, hogy szaggatottan veszi a levegőt.
Átöleltem hátulról, mire megugrott.
- Csak ne herélj ki. - suttogtam a fülébe.
- Adam? - fordult felém döbbent arccal.
- Igen.
- Emlékszel valamire.
- Nem. - ráztam meg a fejem - Menj zuhanyoz le. - suttogtam a fülébe.
- Fordult el. - szorítja még jobban magára a takarót.
- Láttalak már. - bár nem emlékszek rá. Teszem hozzá magamba.
- Nem érdekel.
- Jó. - hajoltam le, hogy felvegyem az alsó gatyám.
Beleléptem, majd felhúzta. Oda sétáltam a szekrényhez, majd előkerestem kerestem egy tiszta boxert meg pólót.
- Ezt felveheted. - mutattam fel, majd bevittem a fürdőbe. Elővettem egy tiszta törölközőt.
- Ha végeztél akkor gyere le. - mondtam, mire össze ráncolta a homlokát - Ebédelni. - csuktam be magam után az ajtót.
Bementem anyám fürdőjébe. Gyorsan lezuhanyoztam, majd a derekamra csavartam egy törölközőt. Egy másikat a kezembe vettem, majd megszárítottam vele nagyjából a hajam. Visszamentem a szobámba előkerestem egy tiszta alsót, meg felvettem egy melegítő nadrágot. Vettem egy mély levegőt miközben kiléptem a konyhába. 
- Elküldted a csajt? - fordult felém anyám.
- Nem.
- Miért nem? - ráncolta a homlokát, miközben a tésztát szűri le.
- Mert túl bonyolult.
- Adam Mead velem nem beszél így.
- Jó tud mi a bajom?
- Tudnám ha elmondanád.
- Az, hogy akivel este hemperegtem Zoe.
- Az a Zoe? - tágult ki a szeme.
- Igen ő, és semmire nem emlékszem belőle, de még ő sem. - sóhajtottam fel fájdalmasan.
Segítettem anyának megteríteni, majd amikor minden a helyén volt megindultam felfelé, hogy megnézzem Z mit csinál.
- Nem, ma nem érek rá, de talán holnap... jó szia. - tette le a telefont.
Figyeltem a mozdulatait, valamit furcsát láttam benne.
- Jól vagy? - léptem mellé, majd átöleltem a hasát, mire egy aprót nyögött.
- Nem vagyok valami fényesen. - motyogta halkan.
- Azért le tudsz jönni?
- Persze. - erőltetett magára egy mosolyt.
Kinyitottam az ajtót, majd magam elé engedtem. Miközben kicsoszogott az ajtón folyamatosan figyeltem a formás fenekét.
- Tudod nagyon jól áll rajtad a ruhám. - suttogom a fülébe, mire halkan felkuncog. Olyan édes mikor nevet.
- Jó reggel fiatalok. - mosolygott anya.
- Neked is Peggie. - mosolygott édesen.
Kihúztam a széket, mire leült, én meg a mellette lévőt választottam.
- Igazán felöltözhetnél. - bökött meg anya egy fakanállal.
- Inkább egy fájdalom csillapított kérek. - hasított bele a fejembe a fájdalom.
- Aki nem bírja a piát az ne igyon. - adott nekünk egy-egy szem gyógyszer.
Az ebéd csendben telt. Segítettünk anyának elpakolni, majd leheveredtünk a kanapéra. Közelebb húztam magamhoz, és vártam, hogy valamit reagáljon.
- Szakíts Masonnal. - suttogtam a fülébe, mire megrándul az arca.

1 megjegyzés:

  1. Jóóóó! Na most nagyon kíváncsi vagyok a kövire! Kell egy Zoe szemszög is, hogy megtudjam mi játszódik most le a fejében!! :3 Siess vele pls!!

    VálaszTörlés