2014. január 10., péntek

10. fejezet

2014 Április 4 vasárnap

Valahogy nekem soha semmi nem jön össze. Mason csak panaszkodni tud, és most is ezt kell hallgatnom, mintha nekem nem lenne elég bajom így is.
- Tudod nekem elegem van abból, hogy soha nem tudunk beszélni, mindig csak tanulsz.
- Sajnálom, de egy hónap és érettségi.
- Tudom, én is voltam középiskolás, de több hete semmit nem beszéltünk.
- Mondom, hogy sajnálom, de mit tegyek?
- Csak néha szakadj el a gépedtől.
- Elszoktam.
- Mikor?
- Őőőőőő. - kezdtem el gondolkodni.
- Na látod.
- De nem a hajrában hagyom abba.
- Csak hetente egy nap felejtsd el, hogy iskolás vagy.
- Jó. - sóhajtottam fel mire átölelt.
Még maradt egy kicsit. Miután kikísértem bezártam az ajtót. Csináltam egy forró csokit, majd bele ereszkedtem a kádba, ami tele volt habbal. Jól esett a nyugtató meleg. Sajnos az idilli pillanat nem tartott sokáig. Telefonom tönkre tett. Amanda keresett azzal az ürüggyel, hogy állok a könyvvel. Miután megnyugtattam, hogy nem sok és kész letette a telefont és végre élvezhettem a magányt.
Jó volt a kádban áztatni magma és a semmin gondolkodni. Majd utána pörögtek az agyamba a gondolatok.
Törölközőt csavartam magamra, majd úgy mentem be a szobába. Leültem a gép elé és bele merültem a képernyőbe. Hirtelen felugrott egy ablak, Adam neve villogott rajta. Megnyomta a zöld gombot. Nem telt bele sok idő és megjelent Adam arca, a saját kamerámat, meg felhajtottam.
- Hol vagy?
- Itt. - emeltem fel a kezem.
- Nem látlak.
- Tudom. Azt akarom.
- Törölközőben vagy?
- Igen.
Kitakartam a kamerát, majd gyorsan felöltöztem. A gépem felvettem és bevittem a hálóba.
- Tudod, miközben öltöztél láttam a faladon egy érdekes képet?
- Sok van rajta.
- Igen, de mind Stella Malow könyvborító. De nem láttam egyetlen egy sem a szobádba. Szóval vagy van egy titkos szobád vagy máshol vagy mikor hívlak.
- Elmondok egy titkot. Az első.
- Gondoltam.
- Akkor minek kérdezed?
- Szeretek biztosra menni.
- Örülök neki remélem most már nyugodtam alszol.
- Szerintem fogok, de tudod miért hívtalak.
- Nem, csak egy hónap múlva lesz meg a gondolat olvasói diplomám.
- Te okos vagy.
- Kösöznöm.
- Már mint nem úgy.
- Nem csak egy féleképpen lehet az ember okos?
- De.
- Akkor nem értem.
- Kérlek segíts. Magyar fogalmazással, meg a matekkal.
- Szóval kaptam bókot, hogy segítsek?
- Igen, meg ki akarom deríteni a titkos szobádat.
- Ááá van hátsó szándék is.
- Az mindig van.
- Mi a korrepetálásnak?
- Sikeres éretségi.
- Hiszek neked.
- Nincs is választásod. - kacsintott.
- Milyen kedves.
- Szóval tanító néni mikor kezdünk?
- Mikor nincs focid?
- Minden nap. Nincs az érettségi miatt.
- Nem néztem volna ki az edzőtökből.
- Nem is ő találta ki. Anya tiltott el.
- Jól tette.
- Te aki titkol valami ne mondjon semmit.
- Szabad országban élünk.
- Kiszedem belőled.
- Sok szerencsét.
- Köszi, de megyek, mert hallom anyám lépteit.
- Szia. - integettem.
Kilépet én meg felmentem a közösségi oldalakra. Ott csak Mason volt fent. Beszéltem vele, majd eltettem magam holnapra.

2 megjegyzés: