2014. február 13., csütörtök

19. fejezet

.:: Zoe szemszöge ::.
Augusztus 18. Hétfő

Annyira más ez a hely, meg érte ide jönni, túl sok minden hagytam hátra, de kell már a pihenés. Végre egyedül vagyok nem kell semmivel foglalkoznom. Szemét vagyok, hogy csak így eltűntem, de azt a szakítást már mindig nem hevertem ki.
- Hölgyem? - jött oda egy pincér.
- Szokásos koktélokat. - néztem ki a szemüvegem alól.
- Mindjárt hozom.
Visszadőltem a napágyra, majd élveztem a pihenést. 
Ki akartam magam írni az írói szakmából. Azzal, hogy öngyilkosnak állítottam be magam megszabadultam egy kicsit a gondjaimtól. De főleg a szakítástól akarok megszabadulni, az nyomja még mindig a lelkem.
" - Szia. - tárta ki az ajtót Mason.
- Helló. - motyogtam.
- Valami van? - invitált beljebb, mire helyet foglaltam a kanapén.
- Igen.
- Mi?
Nem válaszoltam rá. Leültem a kanapéra, majd vártam az isteni szikrát.
- Zoe szólalj már meg.
- Szakítok.
- Miért? Talán a te olyan jó barátod mindent össze hordott rólam, hogy csak megfektessen.
- Te is csak azt akarod. - álltam fel.
- Honnan szeded ezt a hülyeséget? 
- Minden nap bepróbálkoztál, szerinted nem jövök rá.
- Tudod mit igazad van, csak meg akartalak dugni, de lehetetlen volt. Más csajok azonnal megengedték, hogy bugyijukba nyúljak. 
- Még én érzem magam szarul, mert szakítani akarok. Most már nem. Minden jött ment kurvával megcsaltál.
- Te meg nagy ívről szartál a fejemre.
- Igazad van tegyem tönkre a jövőmet, hogy neked legyen jobb. Hogy megdugj aztán otthagyj.
- Bezzeg azzal a paraszttal tudtál lenni.
- Igen, mert ő nem megdugni akart.
- Persze csak szerinted.
- Mit tudsz te róla?
- Mindent.
- A francokat semmit sem tudsz róla.
Megindultam az ajtó felé, mire az utam állta.
- Ki ne mert menni . - emelte fel a hangját.
- Mert akkor mi lesz?
- Senki nem szakíthat velem.

- Nem vagyok senki. - kerültem ki, majd bevágtam magam után az ajtót mielőtt bármit is mondani tudott volna."
Meghozták a két koktélt. Letettem egyet Molly elé, majd a sajátomat meg a kezembe vettem. A gépet elővettem a táskából, majd megnyitottam az e-mailt.
Nem lepett meg, hogy volt egy olvasatlan üzenetem.
Adam: Mikor szándékozol jönni, hogy beszélgessünk erről a maga tartás módról
Minden nap megkapom pontosan ezt a levelet, és mindig ugyan az a válaszom.
Én: Majd.
Adam: Most már mond meg mikor jössz vissza.
Én:Pár nap.
Adam: Konkrétabban.
Én: Holnapra otthon vagyok.
Adam: Mikor jön meg a géped?
Én: Este.
Adam: Ott leszek.
Én: Ne gyere ki!!!!
Adam: Sajnálom.
Én: Adam!!!!!!
Adam: Igen úgy hívnak, és igen a barátod vagyok, aki ki fog menni érted és igen jelenetet fogok csapni.
Én: Jó átteszem a repülőjegyet.
Adam: Elterjesztem, hogy Stella Malow él.
Én: Nem teheted meg.
Adam: De ha nem vagy hajlandó velem beszélni.
Én: Csak ne a reptér közepén.
Adam: Akkor a kocsiba. Akár hol, de kíváncsi vagyok a kifogásodra.
Én: Nincs kifogásom. Mondtam, hogy ki akartam kapcsolódni. Ennyi az egész
Adam: Valami jobbat is kitalálhatnál. Mondjuk valamilyen pasival ott találkozol.
Én: Olyannak ismersz?
Adam: Már nem tudom milyennek ismerlek.
Én: Elmentem hozzátok. Nem voltatok otthon, így elküldtem egy e-mailt amiben leírtam amit mondani akartam. Nem tehetek róla, hogy csak négy nap után nyitottad meg.
Adam: Igaz az én hibám. Azt hallottam, hogy öngyilkos vagy, nem az e-amiljaimat nézegettem, telefont sem vetted fel. Lehetetlen volt elérni téged.
Én: Igen nem akartam, hogy bárki is keressen.
Adam: Nem értem, hogy ez mire volt jó.
Én: Holnap minden elmondok.
Adam: Miért nem írod le?
Én: Könnyebb szóban elmagyarázni.
Adam: További jó pihenést. Érted megyek.
Én: Jó és köszönök mindent. 

1 megjegyzés:

  1. Adam olyan kis aranyos. :3 Mason meg egy paraszt. Fújj.. Undorodom az ilyenektől.. >:(
    Siess a köviveeel! Kíváncsi vagyok erre a beszélgetésre! :D

    VálaszTörlés